20.01.2019
RECENZJE

• EVERGREY - The Atlantic
• MENTOR - Cults, Crypts and Corpses
• MAJESTY - Rebels
• CHANDELIER - Facing Gravity
• JUDAS PRIEST - Jugulator
• BIBIKINGS - Pół na pół
• FIZBERS - Die Without Living
• DEADBORN - Dogma Anti God
• POWER OF TRINITY - Ultramagnetic
• STRATOVARIUS - Enigma: Intermission II
• TRAKTOR - Šachoffnice
• DIONYSUS - Anima Mundi
• LEASH EYE - Blues, Brawls & Beverages
• MARS PROJECT - House of the Restless
• LUCIFER’S CHILD - The Order
• DECONSTRUCTING SEQUENCE - Cosmic Progression: An Agonizing Journey Through Oddities of Space
• THESIS - Kres
• ASHBURY - Something Funny Going On
WYWIADY
wywiad

• DROWN MY DAY - Maciej Korczak
• HEART ATTACK
• ARION - Iivo Kaiopainen
• DYNAZTY - Nils Molin
• JENNER - Marija Dragićević
• ADMINISTRATORR ELECTRO - Bartosz Marmol
• MANIMAL - Samuel Nyman
• ISCARIOTA - Justyna Szatny

więcej wywiadów

RELACJE Z KONCERTÓW
relacja

• PAUL MCCARTNEY - Kraków
• COLIN BASS, AMAROK, WALFAD - Piekary Śl.
• SLAYER, LAMB OF GOD, ANTHRAX, OBITUARY - Łódź
• POWERWOLF, AMARANTHE, KISSIN’ DYNAMITE - Warszawa
• HAMMERFALL, ARMORED DAWN - Wrocław
• TARJA, STRATOVARIUS, SERPENTYNE - Kraków
• THREE DAYS GRACE - Wrocław
• ILUZJE - II ŻORSKI FESTIWAL MUZYKI ART-ROCKOWEJ - Żory
• XIII STOLETI - Zabrze
• THE PINEAPPLE THIEF, LIZZARD - Warszawa
• ALBION - Kraków
• FORTECA - Wrocław
• TREMONTI - Warszawa
• PAIN OF SALVATION, KINGCROW - Kraków
• THIRTY SECONDS TO MARS - Kraków

więcej relacji

ARTICLES IN ENGLISH

• KAIPA - Hans Ludin - Interview
• NIGHTMARE - Matt Asselberghs - Interview
• IRON MASK - Dushan Petrossi - Interview
• EDEN'S CURSE - Paul Logue - Interview
• SERIOUS BLACK - Dominik Sebastian - Interview

more articles


Nawigacja
Artykuły » Recenzje - U » Uriah Heep - 2012 - Live In Athens
Uriah Heep - 2012 - Live In Athens
Uriah Heep
1.Overload
2.Return To Fantasy
3.Only Human
4.Book Of Lies
5.Bird Of Prey
6.Stealin’
7.Rainbow Demon
8.Free Me
9.Free’n’Easy
10.Gypsy
11.Look At Yourself
12.July Morning
13.Easy Livin’

Rok wydania: 2012
Wydawca: Edel
http://www.uriah-heep.com



Piąta część koncertówek klasyków rocka z serii „Official Bootleg”. Tym razem jesteśmy na występie kapeli w Grecji. Na okładce Akropol z inicjałami UH na froncie. Czyżby autoironia? Uriah Heep ma dziś wiele wspólnego z greckim zabytkiem: formacja mocno nadszarpnięta przez upływający czas, ale wciąż przyciągająca tłumy ludzi i zachowująca wiele z dawnej świetności...

Trzy do dziesięciu – tak przedstawiają się na tym albumie proporcje pomiędzy kompozycjami współczesnego składu Uriah Heep, a klasykami z lat siedemdziesiątych. Mick Box – jedyny muzyk z oryginalnego składu - konsekwentnie pomija dekadę lat osiemdziesiątych i słusznie, bowiem w długiej karierze grupy była to „czarna dziura”. Od razu jedno zastrzeżenie: nowsze propozycje nie pełnią tutaj roli zapchajdziur. Świetny „Overload” na otwarcie i niewiele mu ustępujący „Book Of Lies” pokazują, że współczesny Uriah Heep to nie tylko odcinanie kuponów od czasów świetności. „Wake of Sleepers” – krążek, z którego pochodzą wspomniane kawałki był jednym z najwyższych artystycznych wzlotów Anglików. „Only Human” – nagrany na składankę celebrującą czterdziestolecie zespołu – też się broni. Na pewno lepiej niż dwa numery wyciągnięte z kiepskiego albumu „Innocent Victim”. Nie rozumiem tak silnej reprezentacji tej płyty w setliście. Zamiast rzewnego, festiwalowego „Free Me” zdecydowanie bardziej wolałbym posłuchać „Lady In Black”, a w miejsce „Free’n’Easy” - ze dwóch killerów więcej z „Demons & Wizards” lub debiutu... A gdyby tak jeszcze ze „Sweet Freedom” wyciągnęli „Pielgrzyma” zamiast „Stealin’” byłoby naprawdę super...

Ok, tyle w temacie „plusów ujemnych”, na resztę nie ma co narzekać bo to po prostu zestaw obowiązkowy. I co najważniejsze: zagrany z werwą i ogniem, a nie odbębniony z musu. Stare człowieki a nadal mogą;)

7/10

Robert Dłucik




Komentarze